POLITYKA JAKOŚCI


Nadrzędnym celem naszej firmy zajmującej się dostarczaniem na rynek wysokiej jakości wyrobów metalowych, i świadczenia usług obróbki stali jest efektywne zarządzanie jakością oraz ciągłe jej doskonalenie.
Jesteśmy świadomi, że spełnienie wymagań jakościowych stawianych przez naszych odbiorców jest istotnym celem rozwoju naszej firmy.

W szczególności stawiamy na:

  • Szybki rozwój Systemu Zarządzania Jakością kładąc nacisk na jego efektywność, skuteczność, analizę i ciągłe jego doskonalenie,
  • Zapewnienie wymaganych zasobów dla spełnienia oczekiwań rynku oraz odbiorców w tym niezawodności infrastruktury technicznej,
  • Budowanie dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami spełniając ich oczekiwania jakościowe,
  • Ciągłe nadzorowanie procesów realizowanych w firmie,
  • Analizę zgłoszeń reklamacyjnych, celem usunięcia ich przyczyn oraz dążenia do ich minimalizacji,
  • Nawiązywanie partnerskich kontaktów z dostawcami celem ich najlepszego wyboru.
  • Dbanie o dobrą atmosferę w pracy skupiającą się na dobrej komunikacji wewnętrznej

Nasze działania pragniemy koncentrować na:

  • Poszukiwaniu coraz lepszych jakościowo i uzasadnionych ekonomicznie rozwiązań ,
  • Prowadzenie okresowych przeglądów naszego Systemu Zarządzania Jakością pozwalając ocenić jego skuteczność i wyznaczyć dalsze kierunki doskonalenia,
  • Regularna ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki oraz założonych celów,
  • Doskonalenie organizacji firmy pod katem terminowości realizacji zamówień,
  • Monitorowanie potrzeb rynku poprzez komunikacje z klientami,
  • Utrzymywanie i stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników firmy, by ich działania mające wpływ na jakość wyrobu były świadome i odpowiedzialne,
  • Usuwaniu niezgodności i zapobieganiu im,

Narzędziem realizacji niniejszej Polityki Jakości jest wdrażanie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy
ISO 9001:2015.