Nadrzędnym celem naszej firmy zajmującej się dostarczaniem na rynek wysokiej jakości wyrobów metalowych, i świadczenia usług obróbki stali jest efektywne zarządzanie jakością oraz ciągłe jej doskonalenie.
Jesteśmy świadomi, że spełnienie wymagań jakościowych stawianych przez naszych odbiorców jest istotnym celem rozwoju naszej firmy.
W szczególności stawiamy na:
- Szybki rozwój Systemu Zarządzania Jakością kładąc nacisk na jego efektywność, skuteczność, analizę i ciągłe jego doskonalenie,
- Zapewnienie wymaganych zasobów dla spełnienia oczekiwań rynku oraz odbiorców w tym niezawodności infrastruktury technicznej,
- Budowanie dobrych relacji z obecnymi i przyszłymi klientami spełniając ich oczekiwania jakościowe,
- Ciągłe nadzorowanie procesów realizowanych w firmie,
- Analizę zgłoszeń reklamacyjnych, celem usunięcia ich przyczyn oraz dążenia do ich minimalizacji,
- Nawiązywanie partnerskich kontaktów z dostawcami celem ich najlepszego wyboru.
- Dbanie o dobrą atmosferę w pracy skupiającą się na dobrej komunikacji wewnętrznej
Nasze działania pragniemy koncentrować na:
- Poszukiwaniu coraz lepszych jakościowo i uzasadnionych ekonomicznie rozwiązań ,
- Prowadzenie okresowych przeglądów naszego Systemu Zarządzania Jakością pozwalając ocenić jego skuteczność i wyznaczyć dalsze kierunki doskonalenia,
- Regularna ocenę skuteczności i efektywności przyjętej polityki oraz założonych celów,
- Doskonalenie organizacji firmy pod katem terminowości realizacji zamówień,
- Monitorowanie potrzeb rynku poprzez komunikacje z klientami,
- Utrzymywanie i stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników firmy, by ich działania mające wpływ na jakość wyrobu były świadome i odpowiedzialne,
- Usuwaniu niezgodności i zapobieganiu im,
Narzędziem realizacji niniejszej Polityki Jakości jest wdrażanie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami normy
ISO 9001:2015.